ایران مترقی

اندکی صبر،سحر نزدیک است ...

ایران مترقی

اندکی صبر،سحر نزدیک است ...

طبقه بندی موضوعی

حماسه سیاسی

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ





امروز روز وعده ما با رهبر عزیزمان بود . امروز روز ایران بود .
من رای دادم . من به آینده خودم ،خانواده ام ،  کشورم   رای دادم. من ایرانیم.بله با افتخار می گویم که ایرانیم . من رای دادم و اکنون دیگر نتیجه با من نیست . باید کار کرد . فعالیت کرد و نهایتا نتیجه را به خدا واگذار کرد. غزلی از حافظ می گذارم در این باب . ان شاءالله که ره گشای دل شما هم باشد.


باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش

بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش

 

ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال

مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

 

رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار

کار ملک است آن که تدبیر و تامل بایدش

 

تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست

راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

 

با چنین زلف و رخش بادا نظربازی حرام

هر که روی یاسمین و جعد سنبل بایدش

 

نازها زان نرگس مستانه‌اش باید کشید

این دل شوریده تا آن جعد و کاکل بایدش

 

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند

دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش

 

کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود

عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش

  • ندا نکوئی

نظرات  (۲)

  • سرای من ایران
  • سلام

    خـــــــدا قوت

    این انتخاب آزمونی برای ملت ایران بود. به قول دوستی آزمون عوام بعد از آزمون خواص(سال 88) .

    آزمون های بزرگتری در پیشند

    .
    پاسخ:
    سلام. حماسه سیاسی رخ داد ولی شاید نتیجه آزمون هم همانند آزمون خواص بسیاری مردود شده باشند.
    ان شاءالله در آزمونهای بعدی رتبه قبولی کسب کنیم!

    سلام

    طاعات و عبادات قبول.

    پس چرا دیر به روز می کنید؟!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی